اخبار / دانشگاهی / اعلام نتایج آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی در اوایل هفته آینده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی در اوایل هفته آینده

<>دکتر محمدمهدی نوروزشمسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون‌های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و آزمون پیش کارورزی پزشکی سال ۱۴۰۲ به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی و واحدهای مرتبط دانشگاه آزاد اسلامی پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شده است.

<>وی افزود: از امسال طراحی و اجرای آزمون برعهده قطب‌های ۱۰ گانه آمایشی علوم پزشکی بود و انتشار دفترچه سوالات پس از آزمون، رسیدگی به اعتراض و انتشار کلیدهای اولیه و نهایی برعهده مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار داشت.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: در مجموع ۱۰ هزار و ۳۳۳ دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی در آزمون‌های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و آزمون پیش کارورزی پزشکی سال ۱۴۰۲ شرکت کردند.

<>وی خاطرنشان کرد: آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی در پایان دوره علوم پایه دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی و آزمون پیش کارورزی پزشکی در پیش از ورود به دوره کارورزی رشته پزشکی اجرا می‌شود. آزمون‌های این دوره به شکل کاغذی برگزار می‌شود.

<>نوروزشمسی یادآور شد: نتایج آزمون‌های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و آزمون پیش کارورزی پزشکی تا پیش از تعطیلات و در اوایل هفته آینده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲