اخبار / دانشگاهی / ثبت‌نام بیش از ۶۷۰ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت‌نام بیش از ۶۷۰ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

<>دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون بیش از ۶۷۰ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شده‌اند.

<>وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شد و با تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان می‌توانندتا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در این آزمون ثبت‌نام کنند.

<>مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

<>به گزارش مهر، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

<>نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

<>دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

<>

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳